Quornfärs och spagetti

blidde det till middag =9 Gött de, tillsammans med lite falu rågrut, bregott och aromat mumma!


Idag hade föreläsning om Våld mot kvinnor, kunde ha varit riktigt intressant men tyvärr var damen som förelöste inte bra.
Det handlade i alla fall om bl. a vad vi som blivande sjuksköterskor ska tänka på när det kkommer in en kvinna t. ex har blivit misshandlad, eller om man misstänker det.

Fick även en massa förvirrande info om vår kommande praktik. Själv har jag inte ens fått mitt schema för nästa vecka...
Blir en tuff och lärorik termin detta. Hoppas verkligen allt går bra!

Prövade en för mig ny smak av Ben & Jerry's igår, den var inte såå god
Genius!

Men den gick ner.

På Torsdag ska Rikard åka ner till Skåne med sin farsa och blir borta till Lördag...kanske gött med lite alena tid...


Jo, jag har gått och funderat på att pierca mig också, tänkt på det ett tag faktiskt. Ringde till tatueringsstudion på Haga för att hör avd det kostar och det skulle kosta 400 kr. Ni kanske vill veta vart? haha
Ear 
Där det står tragus vill jag ha en piercing, tycker det är snyggt/fint.



Nej nu ska jag sätta mig och läsa igenom lite papper
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jo, jo där ser man!!!!!!!!!

Grattis på namns´dagen

2009-08-25 @ 20:56:36
Postat av: Alexandra

Tyckte faktiskt inte heller den cheesecake brownie-glassen var så god, inte som deras andra glassar i alla fall.

Lycka till med piercandet! Kram!

2009-08-27 @ 15:30:59
URL: http://crazicattladie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0