Här ska man ska man skriva nåt som drar till sig alla blickar...

Hej,

(får se om tricket med rubriken lyckades haha)

ja, nu sitter jag här igen. Det var inte länge sedan jag la ner min blogg... jag tycker helt enkelt att det är för roligt att skriva.

Jag skriver för min egen skull som såå många andra, förväntar mig  inte att att jag ska tjäna några cash.

Kanske är dags att jag presenterar mig själv; jag heter Sandra och är 24 år gammal. Pluggar tredje terminen på sjuksköterskeutbildningen i Karlstad. Väntar med spänning (och lite oro) inför kommande termin som består av många veckor praktik.
Är sambo och förlovad. Tillsammans har vi skaffat oss en liten orange/vithårig kille vid namn Oliver, som är bland det bästa jag vet =).

På den lilla fritid jag för tillfället har tycker jag om att umgås men vänner & familj. Äta god mat och titta på film.
Försöker mitt bästa att åka till gymmet emellanåt men det har varit dåligt med det på sistone.... (plugg, plugg, plugg, vila, vila, vila)
Tycker om att resa och har än så länge Spanien, USA och Grekland på min meritlista. Har inte rest så mycket inom Sverige men gillar även det (är mycket bättre för miljön också =))

det blev nog en fin avslutning,
Hoppas ni har en fin Valborg, ta det lugnt!

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Kul att du är tebax!!! Var en jättefin valborg här, hoppas att det var lika för er.

Var skall du vara på praktik nästa termin?

2009-05-01 @ 10:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0