Sista praktikdagen

är avslutad, känns helt skumt... men roligt på samma gång! Fick ett "Lycka till" kort och en liten lyckovätte av min handladare Anna =) Själv fick de en Paradis ask och kladdkakor.

Imorgon ska jag och svärfar hämta nyckeln till lokalen på Norrstrand, ska även ringa till hon som gör smörgåstårtorna om tid och plats när vi kan hämta dem. Evt gå ut och kolla efter ett läppstift till examen =)
Köpa drick och kaffe till examen, kolla om det finns tillräckligt med stolar i lokalen. Baka nåt gott veganskt till Carin, köpa nåt gott ickesockrat till Lennart... osv, osv. =)

Imorgon ska jag och titta på en obduktion... ska bli intressant, hoppas jag inte svimmar bara hehe.

Hm... ska iväg och stryka klänningen hos Sus senare, hon har en sån där ångmaskin som funkar bättre på ballongkjolen.

Ha det!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Verkar vara en stressig vecka........

Tror inte du svimmar å om du gör det så är

du inte den första.

Ha en bra vecka inför den 21:a

2011-01-17 @ 18:13:55
Postat av: Giz

sv: ja, dem är urgoa:)

2011-01-18 @ 12:10:17
URL: http://SweGizmo.se
Postat av: Hanna

Guuuud va duktiga ni är!!

KLARA är ni också!!

VA FORT dom här 3 åren gått, JISSES!!

STOOORT GRATTIS! Kram!

2011-01-18 @ 15:52:26
URL: http://www.hannasbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0