Helga!

Gött, eller ja, jag ska jobba en dagtur på avd 15 på Lördag dock. Men i alla fall =)
Imorogn blir det att tvätta kl 8.00, klippa lugg kl 9.00 och kl 10.00 ska jag lämna lite blodprover på Klaratappen. Sen ska jag hämta upp Susanne och Sandra och vi ska plugga lite!
På Lördag är det födelsedagskalas hos sandra =D Ska bli mycket trevligt!!

Fick hem lite produkter från Lyko.se idag, från märket Lanza, längtar tills ag ska tvätta håret haha.


Har haft praktik idag och det gick jätte bra, känns bättre och bättre och det känns ju naturligtvis toppen! Känns som om jag kommer att klara det här alldeles själv så småningom, men inte riktigt än ;)
Fick ringa mitt första samtal till en anhörig angående patientens försämring, det var ju inte så kul men väldigt lärorikt...


Har ni det bra då? Hoppas det!


Fick veta att jag ska jobba lite under julen också på avd 5, lite cash =) Juldan blir det kvällen och sen den 26 blir det en dagtur.


Usch...har fått herpes på läppen, precis på samma ställe som sist. Men jag tror det håller på att försvinna nu... Intresseklubben anteckna ;)

Nu ska jag diska

/SAndra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ok, intresseklubben har antecknat.

Gott med extrapengar, alltid.

Sköt om dej!!

2010-10-30 @ 13:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0