Hagfors

Imorgon ska jag till Hagfors! Först på dop sen och hälsa på pappa och Monica, lite mys med mami och senare ut på "Jonte".
Ska bli trevligt att gå på lille Albins dop =)

Titta på IDOL. Madeleine verkar vara en sån söt och go tjej, tänk och vara så gald som hon verkar vara hela tiden!

Vet inte om jag förtäljat, men jag har färgat mig. Några av er ser mig imorgon så det får vänta tills dess, annars har ni säkert sett det på fejjan =)

Ja ni, tänk va tiden går fort. Det är mindre än fyra månader tills jag är klar sjuksköterska!! Det är fasenemig inte klokt. Har fått lite hjällp av min kära Maria att skriva CV och Intresseanmälan brev som jag ska gå iväg med till veckan... ujuj..hoppas nu att man får in en fot någon stans så man kan börja sin sjuksköterskekarriär!

Hoppas ni har det fint,
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Nu blev jag riktigt nyfiken på nya färgningen, spännande.

Tiden går så fort, snart Sjuksköterska!!

Ses imorrn

2010-10-01 @ 22:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0