Första veckan

Hej på er,
ja nu är första praktik veckan avklarad på avd. 9. I går var sista dagen jag gick för denna vecka och den var väldigt lärorik! Det var lite ont om folk och henne jag skulle "följa" skulle egentligen inte jobba och sen skulle hon iväg vid 11.30 och huvudhandledaren hade vak på ett rum. I alla fall, en bra dag var det där jag fick visa att jag kan!

Klarade sista tentan också =) Gott.

Idag skulle jag ha jobbat kvällen på avd. 5 men kom på att mamm skulle ju hit så jag fick tag på en anna som tog passet av mig. Sen ringde de från avd 15 och frågade om jag kunde jobba kvällen och då sa jag som det va att jag väntade på morsan, men då sa de att jag kunde börja så fort som möjligt så blev det.
Mamma och jag gick ut på stan och köpte henne lite kläder och åt på Åhlens. mycket trevligt.
Vid kl 15.00 var jag på avd. Det var väääldigt länge sen jag avr där.


Imorgon ska evt en kompis komma hit med hennes familj men jag vet inte än hur det blir. Rikard ska på hockey. Jag ska föröska plugga också.

Hoppas allt är bra med er!!
//Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Grattis, grattis, vad du kan!!

2010-10-23 @ 19:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0