Lite mörbultad

Ja, jag blev allt lite mörbultad igår på volleybollen haha, fick nog en lite stukning i höger tumme också. men det var kul i alla fall, men det är inte bare bare att spela, regler hit och dit, som man inte tänkte på när man spelade för skojs skull på gymnasiets gymnastiktimmar. Var så klart tvungen att ta kort =)
syns lite att den är svullen, och så den vänstra (lite längre ifrån kameran är den också) och så lite småblödningar på armarna fick jag också Det är volleyboll imorogn också, tror nog att jag ska dit.

Idag är jag hemma från praktiken, har en icke bra magdag idag, får ta igen dagen till veckan.


På Lördag fyller jag år också, närmare 30 än 20.... Helena, Pernilla och Marie ska komma hit och vi ska gå ut och göra stan osäker. Erik Hassle ska visst spela på tempel och han har ju en del bra låtar

Hoppas det är bra med er,

/sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja, där ser man, men du ger inte upp, rätta takter!!

Synd att du inte har Veckobladet, en goding med där

denna vecka.

Just det, närmare 30 blir det!!

2010-11-02 @ 21:17:23
Postat av: Katarina

Grattis i förskott!!

Ha en riktig bra dag imorrn!!!!!!!!!!!

2010-11-05 @ 18:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0