Jobb!...?

Som det ser ut nu så kommer jag börja på avd 15 i slutet av Januari! =D har inte skrivit på några papper än men varför skulle det inte bli av? Är otroligt glad i alla fall! Trivdes jätte bra där när jag var på praktik i termin 4, och så har jag jobbat extra in emellan också.

Gick sista dagen på avd 9 idag, lite ledsamt men samtidigt skönt att tiden går ;) nästa vecka ska vi hålla på i skolan så det blir lugnt och så får man ju träffa alla igen! Sen veckan därefter bär det av till Gunnarskärsgården i Hammarö kommun.


Imorgon drar jag och Helena kosan till Malmoe, ska bli riktigt kul att träffa Maria maruska =) Mysa och prata, och shoppa ;)

Hoppas ni har det bra!!
Grattis på namnsdagen igen Katarina!!!

/sandra

Kommentarer
Postat av: Mamman/Mormor

Å tack igen!!!!!!!!!!!

2010-11-25 @ 19:25:53
Postat av: Suss

Va avundsjuk ja ä!! :D

2010-11-26 @ 19:04:02
URL: http://snusan85.blogg.se/
Postat av: Katarina

Klart du skall va glad!

Handla för mej med...........

2010-11-26 @ 21:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0