El tenta

Ja då var den gjord i alla fall. Hur det gick förtäljer dock inte historien- kan bära eller brista. Men jag håller alla fingrar och tår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

praktiken på avd 9 lider mot sitt slut, går sista dagen på Torsdag. Har seminarie imorgon, vilket ska bli jätte kul....
På Lördag åker jag och Helena till Malmoe till våra kära vän Maria!! ska bli sååå kul.


I helgen var vi på Idol och det var skit bra! Jay´s version av Prayer var asbra!!!!! brukar annars inte digga honom så jätte mycket men då fick jag gåshud.



På Lördag ko Camilla hit och vi gick till Tempel, var inte riktigt fit for fight men det var trevligt ändå!

Ha det gött

/Sadra

Kommentarer
Postat av: sandra

Åhh va skönt att ha den gjord! Jag har sista tentan, en muntlig dagen innan examen :) URK! ;)



Hoppas du mår bra. KRAMAR

2010-11-23 @ 11:41:15
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hej!!

När får du svaret på tentan?

2010-11-24 @ 16:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0