Han bet mig i arslet

Rubriken är helt sann! haha, men hur man tolkar "han" det är en annan femma... Oliver har en förmåga att naffsas lite på morgonen när han tycker att det är dags att gå upp och ge honom mat, så i dag passade det sig så "perfekt" att min rumpa var utanför täcket så han passade då på att naffsa lite där haha!! Han är ett orginal helt enkelt.

Idag sov jag ganska länge måste jag säga, till kl 11.... Men det avr gött och välbehövligt.
Ska sätta mig med rapporten idag och skriva lite, den ska vara inlämnad den 28.

Åh, igår var jag med på hembesök hos en väldigt nybliven mamma. Den lille pojken var ca en vecka gammal och han var så liten och söt =)

Tvätt och städ tajm är det idag också, alltid lika trvligt...

Hoppas ni får en fin dag

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0