...

Va svårt det är att komma på bra o finurliga rubriker...

Ja idag hade vi intro. på Klinisk Omvårdnad III... och imorgon ska jag till BVC. Kul att se hur det fungerar och så.


Solen skiner hörrni, helt underbart. Ska nog gå ut och gå en sväng efter att pannkakorna lagt sig till rätta i maggen.


Haha, jag måste berätta. Kanske inte ska skratta men jag vaknade i morse och såg Oliver sitta på golvet strax nedanför fönsterbrädan. Han stirrade upp mot fönsterbrädan och tog sats för att komma upp men sen blev det liksom inget mer, han satt där ett bra tag och tog sats och jag låg och smålog för mig själv och tänkte att han måste ju ta sig upp för tusan. Men ack, han gav upp och gick. Likaså så jämt nyss så tog han sats för att hoppas upp på förnsterbrädan här i köket men då hoppade han i alla fall men kom inte ända upp. Vet inte vad detta beror på men han måste ju skärpa sig lite, så tjock är han inte så att han inte ska orka ta sig upp.  Min lilla fis =( Kunde inte hjälpa att småle lite...

Han är ett orginal min kille!


/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Tänkte på en sak, tror du han ser dåligt.

Har sett att Stygga ibland missar, eller som du säger ,sitter å tittar ett tag..........

2010-05-03 @ 21:30:01
Postat av: Carin

Stackars krake! Du får väl bygga små stegar under fönstren... Eller är det att vara alltför mycket curling-matte? ;-)

2010-05-04 @ 16:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0