Bebissugen jag?nä...

Får skylla på alla hormoner som finns i omlopp på BVC, för jag har blivit så otroligt bebissugen-allvarligt alltså. Idag fick jag vara med barnmorskan och då kom det in en tjej som var gravid och som vi skulle lyssna på bebisens hjärtslag och det var ju helt otroligt, och det var inte ens min unge. Sen fick jag lyssna på magen med en sån där gammal trätratt eller vad det heter, och då kände man mer bebisens hjärtslag. Fick även klämma lite på magen så att jag kände bebisens huvud =) Det är ju bara tankar som snurrar runt i mitt huvud-vi måste ju vänta med barn tills jag är klar och helst fått ett jobb också. Men bebissuget lugnar nog ner sig lite nu när det var sista dagen idag på BVC och jag då inte kommer att träffa så många bebisar och gravida på nära håll.

(www.liv.se)


Har nyss ätit en halv veg.rulle-det var gött =)

Ikväll börjar visst semifinalerna i Eurovision. Tror inte jag ska se de men finalen på Lördag blir det =) Tönt som jag är haha Ska ni se??



Ska sätta mig och läsa igenom några artiklar nu,

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Grodan

sv: haha, okej :) fult är det i alla fall :D

2010-05-25 @ 18:04:28
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Katarina

Klart du blir sugen!!

2010-05-25 @ 22:05:21
Postat av: Sandra

Jag förstår dig! De flesta av mina vänner har barn och det gör ont i kroppen efter allt bebis sug ;)



Ha en skön helg och heja Sverige ;)

KRAMAR

2010-05-27 @ 11:28:14
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Katarina

Tänker inte titta på lördag, inte roligt när Sverige inte är med.

Personligen tycker jag det är för många "förtävlingar".

2010-05-28 @ 23:49:49
Postat av: Josefin

Skaffa en flickvän till Albin nu,

eller pojk kompis!! :-)

Du skulle bli en jättebra mamma!



Kramar

2010-05-29 @ 13:10:50
URL: http://albinochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0