Znarkningar

har jag vaknat av, från och till i natt. Som vanligt med andra ord med i natt var han inte dålig Rikard, trots öronproppar. Vaknade vid 04.40 och kunde inte somn sen. Gick in och lade mig i vardagsrummet men då började Stina scratscha (?) på dörren och jama.. så jag gick in och lade mig igen.

Idag har vi varit till Charlottenbergs köpcentrum och där köpte jag dessa till min älskade, men de är ju mest för min skull...

(orkade inte vänta på bilden haha)

Köpte en jätte fin klänning på H&M också som jag kan visa när jag har på mig i ett senare inlägg.

OCH, sist men inte minst TADA

uppsatsen är printad!!
It's a halleluja moment ; )

Hoppas ni har det bra i värmen

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Mias tårtor

Hej!!



Jag flyttar till sthlm i höst så jag kan tyvärr inte göra tårta i januari! Lycka till i framtiden som ssk!



/Mia

2010-07-04 @ 09:18:53
URL: http://densistahusmodern.blogspot.com/
Postat av: Carin

Grattis till den färdiga uppsatsen! :-D

2010-07-04 @ 12:17:05
Postat av: Katarina

Jätteroligt med uppsatsen!!

2010-07-07 @ 21:53:56
Postat av: AlexandraiBarcelona

Grattis till uppsatsen! Bra jobbat! :) Nu är det inte långt kvar till examen.... Hoppas du har en bra sommar. Kram!

2010-07-15 @ 15:00:09
URL: http://alexandraibarcelona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0