Update

Hej på er,
oh, imorgon är jag LEDIG, fy fasen va gött. Och sen går jag kvällen på Lördag så då får jag vila lite då också. Söndag dag och sedan Mån-Tis natt. Dagarna går såå fort....snart är det bara en måna/fyra veckor kvar tills skolan börjar igen!!!GAAH!
Idag fick jag höra av en patient att jag ser utländsk ut haha, det tog jag som en komplimang =)

Just nu regnar det ute, tror det är varannan dag det är fint väder, då är det bäst att det blir det imorgon!

Nyss pratat med Katta & Mats, var länge sedan sist, det var trevligt =)


Måste gå ut, ska handla lite,

hoppas ni har det bra!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja, det var mer än trevligt.!!!!

Kramar!!

2010-07-15 @ 22:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0