Träning och en snabbis på krogen ; )

Jepp, idag blev det gympa medel med en ledare som var som en duracelkanin. det var ju visserligen roligt och jobbigt men han hade en tendens till att skrika "jihaaa" i värsta westernandan, lite föör många gånger.

Sedan hoppade jag snabbt in i duschen och åt två veg. korvisar med bröd och ut i den snöiga luften. Jag gick till puben Pace för att träffa Hanna, Sandra och hennes kille, och sist men inte minst Jenny. Det var trevligt som få, blev snack om allt från PM till sexleksaker haha. Känner ni Bo förresten? ; )

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon ska vi finslipa på PMet. OCH så ska jag och köpa mig en bustier från Lindex, skitsnyggt tycker jag! Ska försöka få med mig ett par trosor eller två också som matchar.

God natt,
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0