New shoes

Idag har jag köpt mina allra första par Conveser, tror jag i alla fall att det är. Mörkblå med lite högre skaft på. Skit snygga.


Imorgon är det träff med handledarna som gäller och vi ska få se vad som gäller med ändringar/tillägg.
Håll tummarna att det inte är mycket som behöver ändras så att vi äntligen ska få skicka in den till examinatorn till Torsdag!!

Just nu väntar jag på att Rikard ska göra mos och till det blir det ugnstekt veg.korv (hade dock ingen senap hemma..) Gött!!


Vet inte om jag har förtäljat att den 19 Juni är det återträff för oss som slutade årskurs 9 på Asplundsskolan i Hagfors. Det ska bli skoj! Ska slå följe med Helena dit och där lär man träffa en del man känner igen.

Ikväll är det "CSI", har börjat gilla den serien skarpt. Dock inte "CSI Miami", tål inte den rödhåriga snubben, har han inga andra ansiktsutryck eller?? Och det där jäkla solglasögonen ska vi inte tala på...

Nu blir det snart mat som sagt,

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jag stör mig också på solglasögonen ;)



Vi fick välja ämne till uppsatsen själva men när vi kom till första mötet visste vi inte att vi skulle ha ämne färdigt så vi tog första sak som vi kom att tänka på och efter PM:et orkade vi inte ändra allt.... SEGT!



Hoppas du får en skön kväll. KRAM

2010-04-26 @ 19:12:50
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0