En tårta, två dagar för sent

men ändå... Rikard fyllde ju år i förrgår och jag hade tänkt att jag skulle göra en tårta men jag hade så ont i magen så jag orkade inte, så istället blev den gjord idag, med lite hjälp av Helena =)

Grädden skulle egentligen varit i mitten då man skulle skärt tårtan i två delar men den blev så platt så det var ju ingen större idé, men den blev god ändå!

Måste visa, så här blå blev jag efter borttagningen av leverfläcken, eller är var det ett födelsemärke, vad är skillnaden egentligen??


Och sist men inte minst så här fin blev min tatuering nu när den är läkt!


Ha en fin Fredag!
Jo, imorgon ska jag till Hanna på inflyttnings/födelsedagsfest, ska bli skoj!

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0