Skönt

att inte behöva tänka på nåt under helgen!
Igår var vi på Alsters herrgård och åt mat, det var trevligt =) De som har hand om maten på herrgården har även hälsobutiken Solimar (www.solimar.se) här i Karlstad fick jag samtidigt veta. Visste inte ens om att den fanns men den är inriktad på djur-miljövänliga produkter, och det tycker jag om =) så jag ska dit och kolla läget under veckan tänkte jag. De utför även massage, pedikyr, manikyr m.m m.m

Jag var ju på fotvård under veckan hos Ekolea (www.ekolea.se), som också är en hälsobutik med bra produkter. Det var helt underbart att bli ompysslad om fötterna!

Idag har vi varit ute på stan och kollat runt. Jag köpte lite grejer på Panduro och Rikard köpte sig ett TV-spel. Till min förtjusning såg jag att de ska komma ut med ett SuperMario spel till Wii i Nov. Det är något jag tycker är roligt att spela =)

Köpte vegetariska bacon som jag testade nu till lunch, kanske inte det bästa alternativet som finns där ute, och särskilt gott var det inte. Men nu har jag testat det i alla fall.


Hoppas ni haft en bra helg
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jaså,den butiken har jag också missat (solimar). Var ligger den?

2009-10-15 @ 10:40:15
URL: http://alexandraibarcelona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0