Grattis alla mammor

på Morsdag, idag är det er dag =D



Åh så härligt väder det är!! Har suttit ute idag och läst lite, läste sedan ut boken. Det var lite dryg faktiskt



Vi har varit ute med Oliver en hel del de snaste dagarna = D



Tittar efter fåglar.. mamma säger nej!





Jo förresten,
jag blev attackerad av en fiskmåsmamma/pappa i Lördags, förstodd först inte vad det var men sen fick jag syn på en liten liten en vid sidan av mig. Hon/han försökte ju bara skydda sin lilla bebis. Fick skynda mig förbi, men trodde att jag skulle bli av med ett gäng med hårstrån.

Hoppas ni har en fin dag!
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Carin

själv mötte jag en svan nere vid bäcken här hemma som väste ilsket på mej för att skydda sina fem små gråa dunbollar. vi får väl nöja oss med att titta på sötnosarna på avstånd!

2009-05-31 @ 18:47:37
Postat av: katarina

Titta du på avstånd, dom kan bli ursinniga.

Kram

2009-05-31 @ 23:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0