Piss och åter piss

piss väder det vill säga. Har nyss ätit lite ostrisotto med veg.korv, mkt god risotto, enkelt är det också.

Har varit till Sus en sväng för att få låna lite starkare tråd så att jag kan sy min tyllkjol tills på Lördag. Då det SKA bli fint väder, hör du det väderguden??!!

Fick upp vår VFU idag, här ska jag befinna mig så gott som hela nästa termin:

V. 36- 38 Psyk Klaragården avd 3
V. 39- 41 Är det Vårdcentral, men jag åker till Luleå på en intesivkurs istället =) Annars skulle jag har varit på Skoghall
V. 42- 47 Medicin Torsby avd 3a
V. 48- 02 Kirurgi CSK avd 15

Spännande, spännande! =D såg att det var en del nya namn också på listan. Ledsamt att några får lämna oss!
Om jag har "tur" kan kanske jag har praktik på jul/nyår, trevligt!....

Imorgon kommer min kusin Maria hit. Hon är nu klar socionom! Köpte henne en present på Åhléns. Hon frågade om hon fick komma hit vid fyra och göra sig iordning för utgång, och det är klart hon får.
Sen ska jag och darling, Sus och Daniel till Tom Yam mumma, mumma!


Nu ska jag gå och göra chokladbollar!



Ringde till doktorn, eller, prata väl med en sjuksköterska, i alla fall så ska jag dit den 15 Juni.

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, jag såg att vi skulle va tillsammans då, skoj!!! Skönt med nån man vet vem det är :)

Kram på dig

2009-06-04 @ 21:27:42
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Guuud va gott med chokladbollar och kokos!

2009-06-08 @ 07:21:56
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0