Hellu lu

ännu en dag på "jobbet" avklrad. Gick bra idag med, OCH jag fick ta ett blodprov = D mitt första på en riktig arm haha. Det gick bra!

Gick som sagt dit och det tog mig ca 20-25 minutas. Tjejen som jag skulle ha gått bredvid igår kom idag och hon frågade om jag har lust att jobba i stället för henne på Midsommarafton från 7-20... Mycket pengar det. Sa att jag skulle höra vad Rikard tycker så skulle hon höra av sig imorgon. Visst dagen försvinner väl men det är som sagt bra betalt då, men han tycker att jag ska göra det så det blir nog så.

Längtar till Lördag då det bär till Götet!! Ska bli så kul, trots att det är lite snålt med pengar just nu.. inte roligt men det är tur att hotellet är betalt i alla fall.


Jo, ska jobba på Torsdag också, istället för en av tjejerna som jobbar där, me like = )

Rikard är och hälsar på en arbetskam. som fått lugninflammation, inte trevligt. Måste vara en rejäl en när han ligger innne. När jag fick det när jag var lite fick jag vara hemma, men jag var en stark lite tjej ; )

Nu ska jag nog gå ut med Oliver

Ha det/
Sandra

Kommentarer
Postat av: thaikalle

Fna bilder och blogg som du har.

Glöm inte tävlingen där du kan vinna en vandring i Burmas djungel. Rösta på bästa bild i min blogg.

Lycka till

2009-06-10 @ 14:41:32
URL: http://thaikalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0