Två powernaps blev det idag...

har känt mig lite halvknepig idag (Ja, mer än vanligt =)) så runt elva la jag mig och sov en stund sen vid tolv åkte vi till svärpäronen och fick oss mat. Sen vid fyra la jag mig igen och sov lite.

Började få ont i magen igen igår.. var ett tag sen sist nu.


Imorgon börjar jag 7.00 och slutar 13.30 då kommer Rikard, och förmodligen Susanne, och hämtar mig så ska vi åka och häma Stina =) Uh så spännande!

Började läsa den andra boken om Adward och Bella igår, New Moon som den heter på orginalspråk =) men den är på svenska. Blev riktigt fast i de där.
Var till jobbet en sväng imorse också och blev delegerad så att jag kan ge medecin imorgon, insulinet ska vi ta på Torsdag.

På Lördag kommer evt. Patrik och Marina hit och blir med oss ut på lite fest, var länge sen vi var ut.


Helena var ju hit också häriveckan, det var trevligt. Hon har kommit in på det nya programmet Hälsa och wellness på Kau!! Otroligt kul, sedan efter två år blir hon hälsocoach!
  

Nu ska jag snart lägga mig
Hoppas det är bra med er,
sätter in nåt kort på Stina imorgon kanske =)

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hoppas ni har tid att lägga ut bilder, så spännande att se dom träffas!!!!!!

2009-07-21 @ 21:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0