Färdig efter en helg med jobb

pust, var visserligen ledig på Fredag men ändå. På Lördag började jag kl 7.00 fick en rast vid halv två till tre, en halvtimme innan det också och slutade 20.00 Igår gick jag från 7.45 till 21.00, med en halvtimmes rast och sedan ytterligare en trekvart vid kvart över tre. Imorgon ska jag dit och bli delegerad så jag måste läsa lite inför det, plus inför tentorna...

Har glömt att vi har tvättid idag...börjar kl 14, så himla roligt det är.......
Men ska titta på Ice age 3 med Sus och Daniel idag =)

Längtar till Onsdag när vi ska och hämta Stina =) här är en länk till Djurskyddet på hur hon ser ut. De kallar henne Pepsi där.
http://www.djurskyddetkarlstad.se/djur/slides/pommac_pepsi_soda_ab.html



Har börjat hitta tillbaka till de skönlitterära böckerna nu. Det var ett tag sedan jag kände att jag orkade läsa några böcker förutom de vi har i skolan. Har nyss läst ut Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer som var jätte bra, såg filmen Twilight innan jag började läsa. Ska idag hämta ut den plus de tre andra böckerna som följer, som jag beställt från www.Adlibris.se 


Nu ska jag läsa

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Så sööööööt, skall bli roligt att höra hur Oliver tar detta!!!!!!!!!!!!

2009-07-20 @ 20:54:39
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ja det är vad det betyder =)

2009-07-21 @ 18:02:24
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0