Trevlig 4e advent!

Snart är det julafton, inte klokt. Trevligt med snö i alla fall.

Imorgon går jag sista dagen inför jul, kommer sedan tillbaka en och en halv vecka (tror jag) innan praktiken är avklarad för denna gång. Köpte en lite klapp som tack till sköterskan jag gått med. Ska byta sköterska när jag kommer tillbaka.
Har prövat att gå ut med fisen idag, i snön, det gick inte så bra för stackarn. Han darrade så vi gick in igen


Jag och Rikard har varit ute och traskat lite idag. Vi gick in till stan för att köpa min julklapp som jag sagt att jag vill ha =) Tänkte pröva puder (till ansiktet) som Ekolea säljer (icke djurtestat och ekologiskt) Men det var stängt. Så vi gick vidare. Sus ringde och berättade att alla som gjort tenta del A hade klarat den så då är den avklarad =) Sen kom hon och hennes Daniel in och vi fikade. Efter det gick vi in på Skopunkten och jag köpte dessa
för 199 kr

Nej ni,
nu ska jag spela lite Super Mario =)

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0