Sjuksköterskan Sandra

Oj,oj vilken fantastisk dag det var igår!! Men allt känns lite blurrigt, som om jag bafann mig utanför min egen kropp. Blev i alla fall bortskämd ordentligt! =) Ingen nämnd ingen glömd, alla var så snälla och fantastiska!

Vi började dagen med ett gruppfoto på trappan i Universitetet kl 9.00, sedan begav vi oss till omvårdnadshuset där vi fick smörgåstårta och dricka. Det snackades och fotades =) Jag visste att mamma skulle komma tidigare pga den dumma taxin som var tvungen att åka hemifrån Hagfors kl 7.30!!?? Fick inte tag på henne på mobilen men gick till huvudantrén och tror ni inte att hon kommer då, då?? det var timing det! Hon fick sig lite fsmörgås och kaffe och bläddrade i Metro. Jag gick tillbaka till klasskamraterna och det fortsattes att prata och fotografera. Sedan blev jag lite rastlös och visste att Rickard och de andra var på ingång och mötte upp dem, då kom första tårarna... Åh tänkte jag, då kanske jag inte gråter när jag väl kommer in i aulan...det återstå att se...

Sedan var det dags att bege sig! Vi ställde oss i led som vi var tillsagda och väntade med spänning. Då såg jag att Asra, en klasskompis hälsade på en nära och hon började gråta, ja, då var det kört igen.... Men, men, sen så när vi stod strax utanför ingången till aulan hörde vi hur vår ingångslåt började... Don´t stop believing med Journey och vi äntrade aulan! Och ja, då började det igen... men inte så mycket som jag trodde =) Lugnade ner mig sedan.

Lärare höll tal, två klasskamrater höll tal, kören Söt likör sjöng acapella, Vårdförbundet var där för att dela ut stipendie flr bästa uppsats, det delades ut rosor och broscher =) Sedan gick vi ut till låten Don´t stop me now med Queens, men det gick bra! =)

Här kommer lite bilder, resten finns ute på min Facebook sida så småningom.


Tack alla för allt!!!



Hm.. som vanligt krånglar det. Får se senare!

kram/Sandra


Kommentarer
Postat av: Katarina

Så roligt att läsa. Har pratat med din stolta moder........

Måste ha varit en fantastisk dag och eftermiddag.

Bedrövligt med taxin, skulle eg. uppmärksammas i media!!

Må så gott tills vi ses under veckan.

2011-01-22 @ 12:51:04
Postat av: sandra

Tack :) Det blev på en hjärtavdelning i köping :) Nervöst som in i hel*ete! Känns som att allt man lärt sig är borta :)



När börjar du jobba?

KRAM

2011-01-27 @ 09:29:11
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det är sant, man får säga att man inte vet och att man är ny. Ska bli kul att läsa hur det går för dig!

Många kramar

2011-01-28 @ 11:49:24
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Katarina

LYCKA TILL IMORRN!!!!!!!!!!

2011-01-30 @ 19:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0