Idol

Ja igår började Idol igen för er som på nåt konstigt vis hade missat det ; ) Vi har bestämt oss för att gå på delfinalen här i Karlstad som äger rum den 19 Novmber, ska bli skoj = D

Idag har jag varit på en obligatorisk föreläsning om gynekologi. Det är rätt intressant men kände dock att jag hellre skulle ha velat läsa på inför de kommande tentorna, men, men. Istället struntade vi i e.m föreläsning om onkologisk omvårdnad och cytostatikabehandling och satte oss och svarade på lite gamla tentafrågor. Senare fick jag höra att vi inte missade något. Imorogn dock ska vi gå på e.m föreläsning då det handlar om infektionssjukdomar och det är en mycket bra föreläsare som föreläser.

Hm...

Snart är det helg igen, och det är Torsby marknad. Har funderingar på att åka dit och passa på att våldgästa moster med familj men jag vet inte...vet inte om jag orkar, behöver ju plugga också. Visst öite pause behöver jag ju men det känns som en heldagsutflykt så.....


Idag har papi opererat ena ögat också, det gick bra och när jag pratade med honom sa han att han redan såg bättre = D

Pratade med Katta och Mats tidigare, vilket var lika trevligt som vanligt. Var lite för länge sen bara = / ber om en ullsäck för det ; )

Hoppas ni haft en fin dag,

Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Alltid gott att prata med dej, men vad i helskotta är en "ullsäck"? Skojar bara, vet vad du menar.

Skönt med Stures op. Som jag sa till dej tidigare, så ska de op. vara jättebra!!

Var det 25/1 examen var? -2011?

Kramar, hälsa Rickard

2010-09-08 @ 22:25:59
Postat av: Sandra

Är det mycket i skolan nu? Vi har fullt SUCK

men snart praktik iallafall ;)

KRAMAR

2010-09-09 @ 11:50:06
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0