It's over

Japp, då var man klar med opponeringen och responderingen!! Jiiipie säger jag. Nu ska vi bara fixa till lite småsaker innan uppsatsen trycks, man vill ju ha den så perfekt som den kan bli innan det sker.

Ja, det är ju tänkt att jag ska gå Vårruset idag men det vette tusan om jag har någon större lust att göra idag i detta väder... Det ser inte ut som om det regnar men åskan går än. Betalade faktiskt 180 spänn också.

Imorgon är det sista dagen jag går med min ordinarie sköterska då hon har sem. nästa vecka så jag ska ta med mig kladdkaksmuffins som hon ska få. På Måndag ska jag gå med en annan sköterska och på Tisdag med en sköterska som jobbar som barnmorska.


Hoppas ni har en fin dag

/sandra

Kommentarer
Postat av: Angelica - Foto & Personligt

sjukt bra blogg! :D

2010-05-21 @ 16:41:38
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0