Trött

Det blidde inte så mycket sammanhängande sömn i helgen, "borta" bra men hemma bäst. Jag sov hos mami på Fredag och vaknade vid halv fyra med krypningar i ena benet som inte ville ge med sig, somnade efter 5. På Lördag sov jag hos pappa och Monica och där vaknade jag några gånger.
I natt sov jag äntligen i min egen säng men då jobbade Rikard natt så då vaknade jag femtielva gånger pga det. Jaja, ett världsproblem.

Träffade även min vän Pernilla som bjöd på god mat. Passade även på att pröva hennes peruker haha
Blondin kanske?  eller redhead hehe

På Fredag gjorde jag och mamma cupcakes med en geisha pralin i varje
Gött



Var himla fin utsikt ner mot vattnet hemma hos pappa och mamma, synd att jag inte hade en bättre kamera.




Susanne var hit idag och det var tänkt att vi skulle ha börjat läsa lite inför seminariet nästa vecka men det blev inte så, vi var alldeles för trötta och omotiverade. Blev med henne till hennes mamma och där fick vi varsin liten klocka som vi ska ha på oss när vi traskar omkring på avdelningarna, jätte snällt!



Lite senare blir det Outsiders och CSI,
ha det gött

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0