Nyklippt och nyfärgad!

och jag är supernöjd!
Har aldrig färgat mig hos ett proffs tidgare och vi testade nu två olika fäger-en mörk och en lite ljusare. Det syns inte så jätte väl kämt men i det rätta ljuset =) Skitanöjd =) Får ta bilder till helgen när vi ska till Tempel hihi

Idag började skolan igen-T5. Skojsigt skojsigt. Nu blir det c-uppsats och en del andra grejer som jag hoppas ska bli intressant!

Sitter och funderar på varför jag inte fått någon lönelapp än...jag jobbade ju extra natten till julafton på demensboendet jag jobbade på för nån sommar sedan och de pengarna vill jag ju ha =) får ringa annars.

Börjar bli hungry. Ska äta rester av potatisgratäng och nåt till. Gjorde en potatis och purjolökssoppa igår som jag bjöd Susanne på igår. Men den åt jag till lunch så det får Rikard ta hehe.

I natt jobbade han natt så jag satte mig i sovrummet och tittade på Hairspray =) mysigt med mig själv är härligt ibland.

Nej nu måste jag gå och värma mat

/sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0