Nice suprise..

fann jag på badrumsmattan imorse... jo, ni kan nog gissa vad... lite bajs haha. Det såg ut som om nån av dem haft lite problem med att få bajset att släppa..lg en liten utanför dörren också haha. Jaja, sånt är livet.



Idag har Susanne hjälpt mig lite inför läkemedelstentan som jag nu ska pröva på igen snart. Tack för det =)

Har nyss vräkt i mig en 100gr marabou Apelsin krokant..mycket gott. Men kanske onödigt.

Jag har märkt att jag är rätt bra på att byta samtalsämnen i mina inlägg, jag ber om ursäkt för det men det blir bara så haha.

Jo, jag tycker om att skriva brev, gärna på Engelska så jag har skickat in ett brev till svenska International pen Friends som jag även var medlem i när jag var yngre. Tänkte först att jag kanske är för gammal för sånt men jag tycker det är så himla kul så det sket jag i. Tror det finns människor upp till 60 år som är medlemmar, så jag är ju inte äldst i alla fall ; ) Ska bli kul att få adresser till alla möjlig människor runtomkring på jorden.


Jo, en roligt nyhet. Jag kom med i en grupp som jag är ledig den 17 Mars, så det blir tatueringen av!! skoj och ont kommer det att göra. Susanne ska bli med om inte Rikard är ledig, hon får ju följa med även om han är det.

Jaja,
nu ska jag försöka ordna så att vi kan gå på Sherlock Holmes imorgon.
Förresten så kollade jag på en av filmerna jag kööpte- Heartbreak girl-den sög!!

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej, ang. godis---- köpte ikväll över 40:- lösgodis,

hur gott som helst.

Detta med brevvänner, är så roligt, kul, eller hur man vill uttrycka sej. Jag hade det åxo, fick även besök, berättar över tele.

Må så gott!!!!!!!

2010-01-30 @ 00:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0