Up

Igår tittade vi på en jätte mysig Disneyfilm-Up. Den ska ni se =)

Idag gjorde jag läkemedelstenta II för andra gången. Det kändes bra, men vi får se. Trodde nästan att svaren skulle ligga uppe nu men det gör de inte...

Var och tränade idag, ensam. Susanne och en vän till henne var iväg på Ki-box igår, 90 min. Jag orkade inte ; ) så jag gick iväg idag och tränade lite på maskinerna, görtråkigt var det. Tror vi ska iväg på gympa medel imorgon.

Gud va jag längtar till helgen, ska iinte göra så himla mycket. Ska till Susanne på Fredag då vi ska få smaka på nån god mat =). Gött att få sova också.

Imorgon har vi ytterligare en uppsats-träff då vi ska prata om våra PM. Hoppas det går bra, att vi inte får allt för mycket kompleteringar.

Pratade lite med Mariamaruschka idag, trevligt as always =) Och jag längtar tills vi ska till Götet!

Ha det gött,
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Joanna

Nej men va trevligt att du oxå har en blogg som jag hittade :P Nu har jag ännu mera att följa! Haha, hur är allt med dej? Hur lever livet liksom? kram kram

2010-02-25 @ 01:50:33
URL: http://joanna-larsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0