Trött så trött

jag är smart jag. Trots att jag tänkte att det är nog inte så bra att gå och träna efter att ha lämnat plasma, gjorde jag det ändå, och nu är jag helt färdig. Man lär sig aldrig. Jaja.

Imorgon bär det av till tandläkaren kl 9.00. Har ont där det är hål..ser hålet tom. Då är det väl illa?Haft ett hål tidigare och det såg jag aldrig skymten av haha.....

Hm...

Hade ju en tenta med tre delar i för ca tre veckor sedan. Psykiatri delen är godkänd i alla fall, alla som gjorde den klarade sig. Ryktet säger att även kirurgidelen är rättade men reslutatet står då på skolan för mail har jag inte fått nåt.

Längtar fortfarande till helgen, hoppas verkligen Marina och Patrik kommer hit.


På Söndag är det ju alla <3s dag också =) Är inne och tittar på www.pandorashop.se och tittar efter nån fin berlock till mitt pandorarmband som jag kanske kan få då.... *blink blink* (synd att inte Rikard läser min blogg haha)
Mitt är i silver då jag tycker det är finare än guld, och betydligt billigare. Var dock inte och kollade på hängen i 14K guld och några låg på 4000 spänn, och de är ju inte stora direkt...


Det är folk uppe på taket och skottar snö och is...ser ut som om det snöar.


Ha det gött
/sandra

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja uscha.. :-/ vänta på att göra tentor och sen gå och vänta på resultatet suger ugglegnu faktiskt.. Men hej angående din fråga om när vi ska ses.. tänkte höra med dig om måndag kring lunchtid skulle passa dig? har lite halvt om halvt gjort planer i ksd på förmiddan där så skulle kunna ses efter det :-) what say you?? kram!

2010-02-10 @ 17:02:13
URL: http://helenamacocosnot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0