Tjong i medaljongen

............

Jo, idag är det då Onsdag för er som inte vet det = P.
Fick det tredje och sista resultatet på senaste tentan och jag klarade alla tre delarna vilket känns väldigt skönt!

Igår ringde Maria nere i Malmö och det var lika roligt/trevligt som vanligt. Längtar till sommaren då vi ska träffas i Göteborg under en helg och ha det mysigt!! Can't wait!

Var bara "tvungen" in på Body shop när jag gick hem och råkade få med mig en serie med läppbalsam, duschkräm, tvål och kroppskräm med glitter i. Lukten kallas Black velvet Apricot, mumsigt. Det var faktiskt på rea-210 kr för så mycket grejer. Fick t.o.m med en sån där svamp man kan ha i duschen. OCH jag behöver duschkräm. =)

Imorgon blir det till att träna och så ska jag och Susanne hålla på med sånt som har med uppsatsen att göra...görsköj juh!....

Till mat blir det en broccolipaj som jag hittat på www.vegetariskt.com Den heter Lilla-Annas broccolipaj där ifall ni är intresserade. Detta infall av att baka paj med broccoli kommer från att jag behöver ha i mig lite järn. De ringde från Klaratappen (där jag lämnar blod/plasma) idag och sa att jag hade lite dåligt med depåjärn. Typiskt. Så nu ska jag försöka få upp det igen, ska även hämta järntablatter. Får lov att börja äta bättre mat!!..



Nej ni,
kanske ska ta och börja med pajen.

Adios mi amigos!

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0