Ny vamp. serie

The Vampire diaries börjar idag och det måste jag ju naturligtvis checka in. Kanal 6 kl 20.00!

Jag är alena. Rikard kör lastbil med sin far, ända tills tre i natt... Kul.

Hm...
orkade inte att träna idag. Satte på mig träningskläderna och så men kände verkligen att jag inte orkade.
Blir nog Lördag istället. Imorgon ska jag till Susanne och plugga lite, och baka cupcakes =)

Ja ni, i övermorgon är det bara en vecka kvar tills det bär av till Stockholm och Rikard ska på Rammstain (vet inte ens om man stavar så..) och jag ska shoppa lite =) Bl. a ska jag in på Lush, H&M och Topshop....
På kvällen får jag väl glo på TV på hotellrummet. Synd att inte Camilla bor kvar, kanske kunde ha träffat henne då.


Hoppas ni alla haft en underbar dag
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Grattis till tentorna, dom tre.

Här har det varit en härlig dag, fick hit Charlie

strax före tolv..........hela em. med honom!!

Han är så go så du skulle bara veta.

Ha så kul i "den stora staden"

2010-02-11 @ 21:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0