Måndag

rolig rubrik, jag vet...

Tänkte försöka lägga upp lite fler bilder.
Här är vår fina TV som vi köpte i går =)
Förresten, någon som vill köpa en gammal vanlig hederlig "tjockTV" ? så här ser den ut =)300kr eller nåt.

Har även en Samsung soul till försäljning om någon vill köpa den? En tusing. Den har jag ingen bild på dock...
Snyggt bilderna hamnade...

Jo, vi köpte ju en lampa också (rev ned den förra..) men har nu bytt plats på den för den var lite väl stor där i fönstret..nej, den vill inte upp. Jäkla skitinternet.

H en fin dag
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilken fin tv!! Det gör ju hela rummet om tv:n är fin ;) Bra köp!



Jag ska också sälja min soul, vad ska du ha för din?

KRAM

2010-02-02 @ 09:22:30
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0