Lite bla, bla

lånat av http://joseflin.bloggspace.se/

1 Hur gammal är du om fem år?
30 unga!

2 Vem var den sista du träffade?
eh, Rikard sitter ju här så jag antar han haha

3 Hur lång är du?
169 OCH en halv cm =)

4 Vilken var den senaste filmen du såg?
The surrogates med Bruce Willis

5 Vem ringde du senast?
Pernilla

6 Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Till Pernilla, Förlåt hörde inte. Ska äta mat, ringer sen. kram

7 Vad är helgens planer?
Hoppas på att Marina och Patrik kommer hit och följer med ut. Och sen lite alla <3s mys på Söndag

8 Föredrar du att ringa eller skicka sms?
föredrar och föredrar, har bara blivit en vana att skicka sms... har bara blivit så :(

9 Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Ej tillsammans

10 När såg du din mamma senast?
jul =(

11 Vilken ögonfärg har du?
blå, med lite brunt runt iris i vänster =)

12 När vaknade du idag?
nåt över nio...

13 Har du någon gång hittat en katt?
ja då.

14 Vilken är din favorit plats?
hemma- sängen =) Utomlands- USA (än så länge)

15 Vilken plats föredrar du minst?
hm...en plats där det är mkt folk när jag inte pallar med det

16 Var tror du att du befinner dig om 10 år?
Kvar i Karlstad och jobbar som skit bra sjuksköterska. En kiddo har vi att hunnit med =)

17 Vad skrämde dig som barn?
Clownen DET

18 Vem fick dig att skratta senast?
Pernilla

19 Är du för ung för att äga vinylskivor?
det var väl cd skivor på min tid men man kan väl alltid köpa vinylskivor om man vill

20 Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar

21 Sover du med eller utan kläder?
med, oftast en STOR t-shirt. Känner mig faktiskt för naken för att sova naken!

22 Hur många kuddar har du i sängen?
2 (inkl. Rikards)

23 Hur många landskap har du bott i?
Uno, Värmlandet

24 Har du någon gång spytt på någon?
säkerligen när jag var bebis men inte i vuxet tillstånd

25 Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfota, om det inte är för kallt.

26 Är du social?
beror på

27 Vilken är din favorit glass?
Chocolate chip cookie dough!

28 Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Åh det skulle vara så mycket jag skulle vilja göra! Betala av lånen (skolan och bilen), ge lite till mama, flytta, ge till de behövande... kan räkna upp hur mycket som helst

29 Tycker du om kina mat?
vet inte

30 Tycker ud om kadde?
nej men älskar lukten av kaffebönorna här i Karlstad

31 Vad dricker du till frukost?
juice, vatten, oboy, inte alla på samma gång dock.

32 Sover du på någon särskild sida?
mest vänster

33 Kan du spela poker?
nej

34 Tycker du om att mysa?
klart!

35 Är du en beroende människa?
nja det vet jag inte. Choklad är gott =)

36 Känner du någon med samma födelsdatum som dig?
ja

37 Vill du ha barn?
japp

38 Kan du några andra språk än Svenska?
Engelska..några fraser på Spanska och Franska

39 Har du någonsin åkt ambulans?
ja

40 Föredrar du havet eller poolen?
bådeoch

41 Vad spenderar du helst pengar på?
kläder och grejer från Body Shop

42 Äger du dyra smycken?
min klocka var rätt dyr

43 Har du någon gång testat narkotika?
nope

44 Vad är det senaste du stoppade i munnen?
ostkrokar

45 Vem är den roligaste människan du känner?
oh, svårt.

46 Välj ett ärr på din kropp?
och om jag inte har nåt?haha nej då, på vänster pekfinger

47 Vad har du för ringsignal?
vatten prolar

48 Har du kvar något klädesplagg från när du var liten?
ja

49 Flirtar du mycket?
inte nu när jag har Rikard, gjorde mog inte det innan heller

50 Vart togs din profilbild?
i köket

51 Kan du byta oljan på bilen?
nej

52 Har du fått fortkörningsböter?
nej

53 Vilken var den senaste boken du läste?
Kärlek @ första träffen

54 Läser du dagstidningen?
när jag får tag på en

55 Prenumererar du på någon veckotidning?
nej

56 Dansar du i bilen?
ibland =)

57 Vilken radiostation lyssnade du på senast?
P4

58 Vad var det senaste du kraffsade ner på ett papper?
läkemedelstal

59 När var du i kyrkan senast?
oh...skäms men jag kommer inte ihåg

Ps. Lite stavfel häroch där överlever ni väl? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0