....

Idag har vi haft vårt andra möte med gruppen som vi diskuterar vår blivande c-uppsats med. Det kändes betydligt bättre idag än förr gången då allt kändes fel. Vi har nu kommit fram till ett bra syfte och vår motivering till varför vi ska få göra denna studie var också bra.
Det som jag (är förmodligen större delen av klassen som håller med mig) tycker är så himla besvärligt är att hitta alla vetenskapliga artiklar...snark. Men det blir vår till slut ; )

Idag är det också bara en månad kvar tills jag ska hit .... hehe.

Och på Lördag åker vi till Stockholm, ska bli skoj. som sagt.


Igår morse (kanske runt fem??) vaknade jag av att först var Oliver på toa och kraffsade i lådan i en timme (kanske något kortare) och efter det var det Stinas tur att gå dit och kraffsa ytterligare en bra stund. Jag höll på att bli vansinnig. Jag hade ju i alla fall några timmar kvar som jag kunde få sova bara jag fick. Efter att stina var klar gick jag och stängde toadörren för då tänkte jag att nu klarar de sig tills jag går upp. MEN då, då ställde sig Stina och kraffsade på dörren till toan istället och jamade sitt fjuttiga lilla jamande.............SUCK. Hon ska alltid in där det är stängt. Upp igen och öppnade dörrfan och la mig igen, då blev det lugnt.

Det är roligt med katter.


Hoppas ni haft en fin dag,

pöss
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har tenta i Medicinsk grundkurs 3, typ som sjukdomslära 3, usch!



Hur känns det för er? Bättre ser jag :)

KRAM

2010-02-18 @ 17:49:46
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0