Charlottenberg tur och retur

och en händelserik sådan. På vägen dit höll vi på att frontalkrocka med en idiot, på riktigt alltså. Vi var på väg upp för ett krön när vi plötsligt möter en bil som håller på att köra om bilen på motsatt sida. Vem fan kör om mitt i ett krn??då hade jag hjärtat i halsgropen. Varför vi åkte till Charlottenberg var bara för att vi kände för det, komma någon vart. Vi var in på köpcentret och köpte "lite" smågodis i godis affären där... Storosade runt lite, åt lite mat på MacDonalds.
På vägen hem hade det hänt en olycka, men det såg ut som om det gått bra för de inlblandade då alla var ute vid bilarna. Sedan såg jag två älgar jätte nära vägen, dock var det i alla fall ett skyddsräcke emellan.
Och sist men inte minst var det en bil som hade åkt av vägen.

Händelserikt alltså.
Igår kväll var vi till Susanne o Daniel där hon hade lagat jätte god mat som hon bjöd på. Sedan titttade vi på Björn bröder =)

Ikväll blir det då det inköpta godiset, Melodifestivalen (låtarna i alla fall) och sedan Bröllopsfotografen.


Haha, jag måste berätta om den knäppa drömmen jag hade i natt, eller knäpp och knäpp..i alla fall.
Jag drömde att jag var tillsammans med tonårsskådisen Zac Efron av någon konsitg anledning. Visst ser han bra ut men jag har inte ens sett något med honom, i alla fall inte på senaste tiden.  Jaja, det var det ; )

Ha de fint,
/sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja, just det, man vet aldrig vad man möter!!

Skönt att det gick bra...........

2010-02-27 @ 22:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0