Baka baka, liten kaka

eller, ja, kaka bakade jag ju inte, men bullar. Ena halvan av degen "vanlig" och den andra med chokladkräm-blev mycket gott. Rätt mäktigt också.

På med chokladkrämen =) Resultatet, syns vilka som har choklad i sig.

Idag ska jag sitta lite och räkna läkemedelsräkning. Nu SKA jag klara den den 24!!
Vi ska även ut och leta gardiner till köket...

På Lördag kommer pappa, Monica och farmor hit. Det blir trevligt!

Och imorgon ska jag och Susanne testa Yoga. Spännande!

Hoppas ni får en fin dag
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Carin

åh, chokladbullar måste jag prova! låter ju jättegott! :9

2010-02-03 @ 18:05:58
Postat av: Sandra

Åhhh GOTT!! Duktig du e.

Hoppas du klarar den nu så du slipper en sen!

KRAMAR

2010-02-04 @ 15:58:00
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0