Intramuskulär injektion

ska jag få ge en patient imorgon, om allt går som planerat. Ser fram emot det samtidgt som det känns lite nervöst.
Just nu har jag tagit en mini-pause från mitt skrivande på uppgiften som ska redovisas på seminariet nästa Torsdag. Skriver om ADHD hos barn (vet inte om jag berättat tidigare).
Jag ska nog passa på att ta det så lugnt som det går nu på denna parktik d det nog blir MYCKET jobbigare på sjukshus placeringarna. Jag lär mig självklart saker på denna praktik också men det är nog inte riktigt samma grej...


På Fredag åker jag till Hagförs och spenderar helgen där. Är nog den enda helg jag känner att jag kommer att ha tid. Ska förmodligen gå på releaseparty på Fredag för en grupp som heter Naughty boys. Är bekant med en av killarna i bandet.
http://www.youtube.com/watch?v=4gfaA_FnMNM&feature=channel_page 
Ska träffa lite trevliga människor =) Har dock inte hört av mig till alla än ; )

Nej nu är det dags igen
ha det gött
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Tror att du behöver gå ner i varv, besök dom du behöver, skit i resten, vi är ett gäng som tar ditt besök när det behövs, kramar. Du är alltid Välkommen, kram/ Katarina

2009-09-10 @ 22:06:22
Postat av: Alexandra

Hej hej! Hur går det på praktiken? Spännande att få ge injektioner, jag hade varit jättenervös. :)Kram!

2009-09-12 @ 11:06:11
URL: http://crazicattladie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0