.........

Idag har jag varit och kollat läget vid Klaragården där jag ska praktisera. Trodde jag visste vart det låg men det gjorde jag ju inte haha. Kom dit efter att ha traskat fram och tillbaka på samma gata. Svetten yrde på mig (är ju faktiskt lite förkyld också) Pratade med en trevlig kommande arbetskamrat.
Detag mest är nervös för är nog att träffa de som är i min egen ålder.

Vi ska ju ha seminarier efter varje parktik också. På denna får vi välja om vi vill följa en patient och sedan berätta om denne, det är nog himla intressant och givande men kan bli lite svårt tror jag. Ett annat alternativ, som jag också lutar mot, är att rikta in sig på en psyk. sjukdom och berätta lite om den, symtom osv och sist men inte minst skriva av ECT-behandlingar ("chockbehandling") vilket nog också är intressant.


Susanne kom med hit efter jag varit till Klaragården och viörsökte fixa med portfolien som vi ska ha under utbildningen där bl.a alla studiehandledningar och kursplaner ska finnas.

Imorgon ska jag upp vid sju och promenara innan jag äter frukost och sedan vid tio öppnar sjukhusbiblioteket så då ska jag sätta mig där. (de har planeringsdag på praktiken..)

OCH så ska jag ju pierca mig imorgon!


Idag har jag och Rikard ätit den himla goda räksoppan, krämig och go är den. Petar ut räkorna till honom hehe.
Åt Ben & Jerry's Chunky Monkey till efterrätt, den va jätte go!

Fairtrade Chunky Monkey (2) mumma!


Imorgon är det dags för ytterligare ett avsnitt av True Blood som ja tänkte kolla in!

Hoppas ni har det bra
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Skicka receptet på soppan är du snäll, å bild på piercingen, kramar

2009-09-01 @ 20:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0