Omställning av klockan

är det dags att göra idag. Det är rätt skönt att kl bara är 13.55 istället för 14.55.
Var lite dålig igår, är nog pga den där sprutan. Nyser och har mig idag. Men, men...

Jo, angående min svidande tunga... det är munherpes...nasty!! men det är ju så, har man väl fått det så är det snabbt att det kommer igen. Jag hade ju en riktigt otäck blåsa på läppen för flera mån. sedan. Det svider liite än, men inte mycket. Blåsorna satte sig på ådrorna under tungan och någon liten på sidan av tungan också, blä! Tyvärr fanns det inte så mycket att göra åt eftersom de redan brutit ut men jag fick lite lokalanestetika som jag kletat på tungan innan jag ska äta och borsta tänderna. Härligt.

Vi skulle ha gått på bio igår- Inglourious bastards men jag orkade inte... men vill verkligen se den. Ikväll blir det för sent att se den.

Har städat idag, körde med lite avkalkning i duschen, inte den frächaste lukten...skönt att ha det gjort.

Har kollat på senaste avsnittet av True blood på SVT. Det är så jäkla bra. Anande inte att det skulle vara nåt särskilt med Sam....inte på det viset i alla fall. Alexander Skarsgård spelar en rätt cool och rolig typ =)


Ska kolla på reprisen av Ugly Betty och De desperata hemmafruarna senare vid tre. Orkade inte kolla på det i veckan.

Hoppas ni haft en bra helg!

/sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej, hoppas det blir bättre med blåsorna.

Må så gott!!

2009-10-25 @ 22:01:28
Postat av: Alexandra

Hej hej!

Tack så mycket. (Gissar att kommentaren var från dig... :) )

Läskigt, kan man få herpes på tungan, det visste inte jag... :S

Hoppas det är bra annars! Kram!



Ps. Rösta gärna på mig som Veckans blogg här: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2009/10/finalisterna-i-veckans-blogg.html

2009-10-30 @ 21:57:01
URL: http://alexandraibarcelona.blogg.se/
Postat av: Snart födelsedag

Grattis i förväg, kramar

2009-11-04 @ 23:39:49
Postat av: Maria

Nu får du allt ta och uppdatera din blogg gumsan ;o)



Kramar

2009-11-13 @ 11:35:26
URL: http://metrobloggen.se/mittlivsomvuxen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0