Helg, utan några måsten

himla sköt det.
Gjorde sjukdomslära och farmakologi III tentan idag och jag tror det gick bra, i varje fall på den ena delen.
Annars har det inte hänt så mycket. Handlat lite grejer på IKEA, bl. a tre myslampor, en i sovrummet och två i vardagsrummet
KNUBBIG Bordslampa (www.ikea.se)
Imorgon ska jag och darling till Alsters herrgård och äta, vi firar två år tillsammans. Egentligen är det inte förrän Måndag men då kan inte fira. Blir en bio också, antingen imorgon eller på . Inglorious bastards med Brad Pitt.

Har glott på IDOL. Jag tycker att Erika, Erik, Calle och Karolina är bra. Camilla förstörde ytterligare en låt med att sjunga den lugnt i början och sen köra nån jäkla schlager-fart. Förstår egentligen inte varför jag tittar.

Fikade med Susanne och Jenny idag på Espresso house, mycket trevligt. Man hinner inte träffa alla så ofta som man velat nu när praktiken är igång. Själv börjar jag i Torsby den 12/10. Blir nog en del nätter i Torsby.Ska få sova över hos en vännina till Susanne.

Ha en fin kväll'
/sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Grattis till 2-årsdagen!!!!

2009-10-03 @ 09:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0