Torsby nästa, för sista veckan, denna period i alla fall

Hej hej,
snart är det dags att dra sitt pick och pack till Torsby igen. Sista veckan nu och sedan blir det urologen på avd 15 på Central sjukhuset, ska bli spännande!

Har varit och fikat lite med susanne, Sandra och Jenny på Espressohouse, det var trevligt.

Tänkte visa lite bilder från helgen den 6e, när Maria och Helena var här


Mitt outfit påminner lite om de man hade på sig på 80-talet hehe, lila stumpbyxor och allt.Trevligt var det i alla fall.


Igår var vi till Torsby också, åt middag med farmor och alla henne barn (pappa, faster,farbröder..) Hon fyller 80 bast damen! Var lite töligt att vi åt i Torsby när jag varit där hela veckan och ska dit igen ikväll, men, men.

Imorgon ska jag ha heltidsbedömning på praktiken, hur de och jag tycker att det har gått. Det går framåt i alla fall.

Nu ska jag få mig mat

Ha det gött
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jättesnyggt!! Din klänning var supersnygg, å dina kompisar var åxo snygga.

Håller tummarna för bra bedömning.

Kram Katarina

2009-11-15 @ 20:22:11
Postat av: Maria

Vilka sexiga babes asså!



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0