Home sweet home

Äntligen får jag sova i min egen säng i natt!!
Sista dagen i Torsby är avklarad och jag är godkänd! =)
Nu väntar sex veckor på urologen här på CSK! En klasskompis som varit där under denna period sa att det var toppen så det får jag hoppas =)

På Lördag ska vi på New Moon, ska bli kul. Trots att jag redan vet vad som kommer att hända... (har ju läst boken)


Ska bli barn på nytt imorgon också, ska köpa det nya Super Mario spelet till Wii, det blir jag nog aldrig för gammal för =)

Men gud, jag har ju inte berättat. Vissa ev er vet i alla fall. Den 30 Dec. åker vi till San Agustine, Gran Canaria! Svärföräldrarna har bjudit med oss. Otroligt generöst! Kommer hem den 6 Jan. Ska bli så skönt, bara att få komma bort lite. Flyget går från Karlstad så det är perfekt.
Hit är det vi ska http://www.ving.se/kanarieoarna/san-agustin/rocas-rojas (är inte så bra på att länka..)


Snart är det dags för omtenta...gör kul. Denna gången är tentan uppdelade i två delar (första gången vår kurs gjorde den fick ca 80% U, andra gången kanske 60%..det är inte oss det är fel på med andra ord) Den 30 Nov. gör vi första delen och sen den 12 Dec. tror jag det var, gör vi andra. (intressant va??haha)

Hoppas allt är bra med er,
Sandra

ps. läs gärna min kompis Marias blogg, nyss startad ; )
www.metrobloggen.se/mittlivsomvuxen

Kommentarer
Postat av: Katarina

Grattis, grattis!! Visste att du skulle klara dej, lycka till på nästa praktik.

Blir du sjuk inför resan så är jag förste vikarie för den trippen, snälla svärpäron du har!!

Kramar Katarina

2009-11-19 @ 21:45:10
Postat av: Alexandra

Grattis till G på praktiken! :) Urologen skulle jag också ha varit på om jag hade varit kvar.

Låter som en bra idé att dela upp sjukdomslära 2 på två tentor, det var ju alldeles för mycket att lära in till ett tillfälle. Lycka till nu, ska hålla tummarna för att ni alla fixar det den här gången. Kram!

2009-11-21 @ 11:10:47
URL: http://alexandraibarcelona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0