Zzzz

pust va trött och sliten jag känner mig, men vem i klassen gör inte det??

Jag klarade äntligen läkemedelsräkningen !! Nu är det tvåan kvar, hoppas jag inte behöver krångla med den så länge...

Idag har jag, Sandra och Susanne suttit med ett granskningsarbete, ska avsluta det imorgon då det även ska in.
Sen vid tre gick vi och hade självträning. Höll på en hel del med kateterinsättning.
Har dock haft otroligt ont i huvudet idag........

Orkar inte inte plugga nåt ikväll
Hoppas ni haft en fin dag!

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Tackåtack, så härligt att du fixade det!!!!!!!!!!!

GRATTIS!!!!!!!

Har du funderat på att kolla synen, med tanke på migränen?

2009-05-19 @ 20:54:33
Postat av: Rickard Ö.

Grattis! =)

2009-05-19 @ 23:19:38
Postat av: Maria

Grattis grattis vännen, du är såååå duktig! Kramar

//Maria

2009-05-20 @ 08:10:48
Postat av: Carin

Tjohoo, grattis till att du klarade tentan!

2009-05-24 @ 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0