Sugen på att göra söta cupcakes


Visst ser de söta ut? ; ) Skulle vilja göra nåra. Kanske blir imorgon om jag har tid. Mmmm...


Har pratat med Hannah idag. Hon tar snart sjuksköterskeexamen. Gud så roligt, och nervöst. Klara sig själv. Hon skulle ev. komma förbi här nästa helg och då kan vi kanske träffas =D

Snart är det Ugly Betty. Har missat programmet i två veckor i rad nu så idag ska jag inte göra det.

 


Till Torsdag åker min vän Maria till Milano, som jag säkert redan berättat. Jag är bara såå avundsjuk!
Jag och Susanne började i alla fall att prata på att kanske ta en helg i Göteborg och dra till Liseberg. Då kommer jag nån stans i alla fall =D

Det är himla roligt att vara där. Vågade att åka Balder vi var där sist
 
HAHA (kolla hur jag kramaktigt håller i mig)


Nej nu börjar Betty snart
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Katarina

Du kommer att komma dit, säkert om ett lås, misströsta icke, kram

2009-05-05 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0