Söndag igen

ja, det är ju tyvärr så... men desto närmare sommarlov, Göteborg och Carina & Rickards bröllop =)

Igår kväll var som sagt Susanne och Daniel här, mycket trevligt!! Vi spelade Wii =) Vi spelade lite olika sportspel så idag har jag träningsvärk i höger arm haha


Idag har vi varit till svärpäronen på lunch, trevligt. Rotade reda på några sommarskor också som jag hade i en låda i ett förråd där (får inte plats med allt på viden). Det är ju så populärt med gladiatorskor nu och jag har faktiskt ett par i guld som jag köpte i USA för fyra år sedan. Jag kanske ska bli en modeguru som kan förutspå hur modet kommer att bli HAHA...

Ikväll ska Rikard jobba. Gött med lite alenatid =) blir väl säkert att jag snaskar lite på smågodiset som är kvar sen igår...



Jag var ut på en promenad med Oliver förut. Tycker att han blir modigare och modigare för varje gång vi är ut =)


MIn lilla fis =)


Bland det goaste och härligaste som finns!


Fint väder blev det idag också, wohooo!!

Ha det bra så länge
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Carin

vad roligt att oliver blir lite modigare! jag tror säkert han kan lära sig uppskatta världen utanför. det är nog bra för honom men nya intryck, så träna på du! (-:

kram.

2009-05-17 @ 17:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0