Nu får det bära eller brista

Jepp, nu var pluggandet inför denna tentamen avklarad och jag hoppas det räcker.

Satt hemma hos Susanne och läste en sväng och sen ringde pappa och Monica som var här så jag åkte hem och umgicks lite med dem.
Efter det kom Susanne hit och vi läste ytterligare lite och sen gick vi till Hemköp där jag handlade inför mitt brödbak =) imorgon.
Susanne köpte lite glass som var riktigt smaskig, Ben & Jerry´s så klart ; )




Testa den!




Min lilla fis var med igår när jag höll på att plugga <3

hehe



Här är Susannes söta kisse Smulan. Tog ett tag innan vi lyckades ta nåt bra kort på henne =)


=)


Maria ringde förut men vi höll på att plugga för fulla muggar så jag ska prata med henne imorgon. Måste ju höra hur det var i Milano!! = D


Imorgon ska vi och hämta ut nummerlappen som vi ska ha på oss när vi går Vårruset på Onsdag! Hoppas vädret blir bra!!

Gött att få röra lite på sig! rensa hjärnan lite.

Nej ni,
hoppas ni haft en fin dag.
Hörde förresten att det snöat i Hagfors idag...... kanske blir en tradition att det kommer snöa i Maj varje år framöver nu hihi ; )

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Suss

Vilka sötnosar vi har ;-) Det är snyggt med ränder ;)) Tror glassen gjorde susen, ska sätta mig ett tag nu igen ;) KRAM

2009-05-11 @ 21:56:27
URL: http://snusan85.blogg.se/
Postat av: Josefin

Det FÅR inte bli tradition att det snöar i maj,

det går jag bara inte med på! Iaf inte den 8maj:)

Hoppas allt är bra med dig!

Kramar Josefin

2009-05-11 @ 22:03:24
URL: http://josefineet.blogg.se/
Postat av: Katarina

Plugga, plugga, din kära moder å jag pratade om det

i dag. Bra jobbat!!!!!!! Kramar

2009-05-11 @ 22:36:03
Postat av: celine

Vilka gulliga katter :)

2009-05-16 @ 17:50:39
URL: http://Celine.bloggsida.se
Postat av: sabina

åh vad gott med ben & jerrys!!

2009-05-16 @ 18:45:07
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0