Känner mig som en av världens lataste människor...

jag har inte orkat och varit iväg och träna på jag vet inte hur många veckor nu.. =( det blir för mycket med skolan. Men det känns så surt och stå och betala för ett medlemskap varje månad utan att gå dit...... SUCK.

Idag har vi suttit vid biblioteket och läst. Jag höll inte på att komma upp imorse, hann trycka på snoose två ggr. och för inte så länge sen gick jag upp när klockan ringde första gången. Hur ska det här gå?? Två ordentliga tentor kvar, två seminarier och examination på kateter, injektion/venprovtagning och kunna sätta pvk och dropp till det. Nåt kommer att gå och skogen känns det som. Jo, sen har jag läkemedelstentan också........ och ja, det är fortfarande ettan. Ett förbannat jäkla fel VARJE gång!

       

Beklagar mig lite som ni märker.

Hoppas ni är på lite bättre humör?


Rikard kommer snart och då ska vi ut och handla lite mat. Han ska visst göra våfflor ikväll, inte från scratch utan sån där fusk, men det är gott det med. =)


Ha det gött
/Sandra






Kommentarer
Postat av: Suss

Inga sådana tankar nu.. vi ska fixa detta!! Bökar med diabetes nu.. suck.. vill inte ha seminarium på fredag!! AAaahhhhh! ;) Pöss

2009-05-04 @ 19:23:56
URL: http://snusan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0